1. Pristatymas

1.1. Kiek man kainuos prekių pristatymas į namus?

1.1.1. Prekių pristatymo išlaidas mes įtraukiame į prekių kainą, todėl gaminių pristatymui netaikome jokių papildomų mokesčių. Jūsų patogumui, visas prekes NEMOKAMAI pristatome visoje Lietuvoje. 

1.2. Ar galėsite padėti užnešant bei surenkant baldus?

1.2.1. Jei Jums reikalinga pagalba užnešant prekes, Jums padės vairuotojas. Tik norime paminėti, kad vairuotojo pagalbai užnešant prekes, prekės užnešimui iki pat Jūsų durų bei prekės surinkimui taikome papildomus mokesčius. Visų užsakytų baldų sunešimas Jums kainuotų 25 Eur, o vieno baldų komplekto surinkimas – 20 Eur.

1.3. Kiek laiko turėsiu laukti savo užsakymo?

1.3.1. Siekiame, kad užsakytų prekių Jums nereikėtų laukti ilgai. Mums svarbu, kad kuo greičiau galėtumėte džiaugtis savo užsakymu. Todėl paprastai mes surenkame ir išsiunčiame Jūsų užsakytas prekes per dvi darbo dienas po apmokėjimo gavimo, jei gaminį turime sandėlyje. Jei prekės sandėlyje neturime, užsakymus pagaminame bei pristatome per dvi–tris savaites. 

1.3.2. Naudojamės trečiųjų šalių vežėjų paslaugomis, kurie pasirūpins saugiu ir greitu Jūsų siuntinio pristatymu. 

1.3.3. Tačiau kad ir kaip norėtume, mes negalime užtikrinti tikslaus Jūsų prekės pristatymo laiko, tačiau pateikiame kiek įmanomą tikslesnį pristatymo laiką. Dedame visas pastangas, kad prekės Jus pasiektų numatytu laiku, tačiau dėl nenumatytų aplinkybių gali pasitaikyti prekių pristatymų vėlavimų. Tokiu atveju mes susisieksime su Jumis ir informuosime apie patikslintą numatomą prekės pristatymo datą.

1.4. Kaip galėčiau gauti daugiau informacijos apie prekių pristatymą?

1.4.1. Daugiau aktualios informacijos apie prekių pristatymą rasite apsilankę mūsų Taisyklės ir politika puslapyje. 

1.4.2. Jei turite papildomų klausimų dėl prekių pristatymo, (susi)bendraukime el. paštu info@nmfhome.lt. 

2. Prekių grąžinimas

2.1. Ką daryti, jei likau nepatenkintas savo užsakymu ir noriu grąžinti prekes?

2.1.1. Tikimės, kad liksite patenkinti iš mūsų internetinės parduotuvės www.nmfhome.lt įsigytais gaminiais. Visgi jei nesate patenkinti mūsų produkcija, galite grąžinti įsigytas prekes. Tačiau prieš tai prašome Jūsų susipažinti su žemiau nurodytomis prekių grąžinimo sąlygomis bei savo įstatyminėmis teisėmis. 

2.1.2. Internetu užsakytas Jums nepatikusias prekes galite grąžinti per 14 d. Grąžinant prekes, Jums nereikės rūpintis dėl jokių papildomų išlaidų (tik atkreipkite dėmesį į kėdžių grąžinimą: jam taikome kiek kitokias sąlygas, žr. 2.4.). 

2.2. Kaip turėčiau elgtis norėdamas grąžinti staliuką?

2.2.1. Prekinio ženklo ELENSEN staliukus galite grąžinti nemokamai kiek ilgesnį laiką – 30 dienų, net ir tuo atveju, jei juos ir naudojote.

2.3. Kaip turėčiau grąžinti nepatikusius gaminius?

2.3.1. Jei nusprendėte grąžinti Jums nepatikusius gaminius, norime priminti, kad atgal priimame tik tas prekes, kurios yra originalioje, tvarkingoje pakuotėje (išskyrus tuo atveju, kai grąžinate įsigytą nekokybišką prekę).

2.3.2. Labai prašome Jūsų grąžinti tik tas prekes, kurios yra nesugadintos, nenaudotos bei nepraradusios prekinės išvaizdos (pvz.: nepažeistos gaminių etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Ši sąlyga negalioja tuo atveju, jei dėl mūsų kaltės Jus pasiekė nekokybiška prekė.  

2.3.3. Prašome Jūsų laikytis nurodytų prekių grąžinimo taisyklių, kitu atveju galime nepriimti Jūsų grąžinamų prekių.

2.3.3. Patariame Jums iš anksto kruopščiai apgalvoti individualius nestandartinių gaminių užsakymus, kadangi šie produktai yra negrąžinami (išskyrus tuos atvejus, jei gaminys – brokuotas. Tokiu atveju mes pagaminsime naują gaminį arba pritaikysime jam nuolaidą).

2.3.4. Prieš pirkdami prekę su defektu (visi defektai nurodomi prie kiekvieno pažeisto gaminio aprašymo), apgalvokite, ar šis sprendimas nesukels Jums jokių papildomų rūpesčių, nes mes atgal tokių prekių nepriimame. 

2.4. Kaip turėčiau elgtis norėdamas grąžinti kėdę?

2.4.1. Jei mums norite grąžinti kėdę dėl to, nes netiko jos spalva, dydis ar pan., siūlome Jums kelis grąžinimo variantus:

NEMOKAMĄ – esant galimybei, netinkamą baldą galite pristatyti tiesiai mums į sandėlį adresu Ringuvos g. 51 A, Kaunas. Norėdami grąžinti prekę, prašome Jūsų iš anksto informuoti mus el. laišku info@nmfhome.lt. 

MOKAMĄ – norėdami grąžinti prekę, galite užsakyti kurjerį, kuris pargrąžintų Jums netinkamą prekę į mūsų sandėlį. Arba netinkamam baldui paimti, Jūsų patogumui, kurjerį galime užsakyti mes (kurjerio paslaugos kaina – 6 Eur/dėžę).

2.5. Kada galėčiau susigrąžinti pinigus už sumokėtas prekes?

2.5.1. Pinigus už įsigytas prekes Jums grąžiname per 10 d. d., kai prekės sugrįžta pas mus ir kai jas patikrina kokybės departamentas (ar prekės atitinka kokybiškos prekės reikalavimus).

2.5.2. Siekiant išvengti nesusipratimų, pinigus už įsigytas prekes grąžiname tik į tą sąskaitą, iš kurios buvo sumokėta. 

2.6. Kaip turėčiau elgtis, jei mano prekė buvo brokuota ar pažeista?

2.6.1. Prieš išsiųsdami užsakymus, kruopščiai juos patikriname, tačiau visgi jei taip nutiktų, kad Jus pasiekė brokuotas gaminys, nedelsdami susisiekite su mumis el. paštu info@nmfhome.lt. Laiške nepamirškite pridėti brokuotos prekės nuotraukų, kuriose būtų aiškiai matyti defektai. Pakeisime nekokybišką prekę, pritaikysime jai nuolaidą arba grąžinsime Jums pinigus. Kiekvienas atvejis – skirtingas, todėl kartu su Jumis nuspręsime, koks sprendimas būtų geriausias. 

2.6.2. Įsigytas brokuotas kėdes pakeičiame naujomis, pritaikome joms nuolaidą arba nemokamai pasiimame prekę ir grąžiname Jums sumokėtus pinigus. 

2.6.3. Pristatydami prekes, mes paprašysime Jūsų pasirašyti formą, kuri patvirtins, kad gaminys – geros būklės. Dėl šios priežasties, prieš iš vežėjo atsiimdami kiekvieną prekę bei pasirašydami formą, patikrinkite, ar prekė nebuvo pažeista kelionės metu ir ar neturi aiškiai matomų pažeidimų. Visgi jei taip nutiko, prieš pasiimdami prekę, informuokite vežėją apie pažeistą prekę ir susisiekite su mumis el. paštu info@nmfhome.lt. 

2.7. Kaip galėčiau gauti daugiau informacijos apie prekių grąžinimą?

2.7.1. Jei turite papildomų klausimų, susijusių su prekių grąžinimu, nieko nelaukę susisiekite su mumis el. paštu info@nmfhome.lt. 

3. Papildoma informacija

3.1. Jūs galite atšaukti savo užsakymą prieš išsiuntimą, jei prekė yra sandėlyje (norime priminti, kad prekių pristatymas trunka 2–5 d. d.). Taip pat galite atšaukti savo užsakymą, jei prekė, kurios neturime sandėlyje, dar nėra pradėta gaminti (primename, kad pagaminimo terminas – apie 2–3 sav., o kiekvieno gaminio pristatymo terminas nurodytas produktų puslapiuose prie prekių nuotraukų).

Atšaukti savo užsakymą – labai paprasta! Jums tereikia tiesiog susisiekti su mumis el. paštu info@nmfhome.lt, mes atšauksime Jūsų užsakymą ir grąžinsime sumokėtus pinigus. Mes taip pat Jus informuosime apie tai, kaip grąžinti netinkamą/nepatikusią prekę.

3.2. Jei turite papildomų klausimų, susijusių su prekių pristatymu bei grąžinimu, bendraukime el. paštu info@nmfhome.lt.