Mūsų stiprioji pusė – net ir pačių išrankiausių klientų poreikių atitikimas ir patenkinimas. Puikiai suprantame, kad gaminti vien tik aukščiausios kokybės produkciją neužtenka, todėl prisitaikome prie kiekvieno kliento poreikių, operatyviai įgyvendiname individualius užsakymus ir stengiamės, kad užsakytos prekės klientus pasiektų kaip galima greičiau. Be to, kaskart prireikus, klientus pakonsultuojame ir padedame jiems išsirinkti tinkamiausią baldą, čiužinį ar interjero detalę.
2022-ųjų balandis – mėnuo, kai NMF HOME dar kartą suspindėjo kaip patikima, besąlygiškai klientais besirūpinanti ir geriausiai juos aptarnaujanti įmonė.
Balandžio mėn. įvykusiame apdovanojimų renginyje buvo sveikinamos projekte „Pagirkime aptarnavimą“ geriausiai klientus 2021-aisiais aptarnavusios įmonės. Be NMF HOME geriausio aptarnavimo, nominacijas pelnė ir kiti Lietuvos verslo gigantai, tokie kaip ,,Audimas“, PLC „Mega“, „Eglės sanatorija“, „ČIli Pizza Lietuva“, „Moki-veži“, „Vynoteka“ ir kt.
Renginio metu buvo skaitomas pranešimas „Klientų aptarnavimo tendencijos permainingu laikotarpiu“. Lektoriai pasidalijo patirtimi, kaip įmonėms tinkamai komunikuoti su klientais ir partneriais, kaip geriau suvokti klientų poreikius ir tapti lyderiaujančia įmone klientų aptarnavimo srityje. Nemažai dėmesio buvo skirta ir pastaruosius dvejus metus šalį sukausčiusiam karantinui.
NMF HOME, kartu su kitomis garsiausiomis lietuviškomis įmonėmis, džiaugiasi galimybe gilinti žinias ir dalyvauti įvairiuose renginiuose.
Tokio tipo renginiai ir apdovanojimai – puikus paskatinimas įmones kokybės kartelę kilstelėti dar aukščiau, klientams suteikiant dar daugiau teigiamų emocijų nuo pat pirmųjų žingsnių dar tik dairantis el. parduotuvėje iki prekės pristatymo.
Projektas „Pagirkime aptarnavimą“ tęsiasi jau trečius metus. Jis motyvuoja įmonių darbuotojus ir skatina juos užmegzti glaudesnį ryšį su klientais, o visuomenę – dalytis teigiamais komentarais ir taip paskatinti įmones nestovėti vietoje.